AirHelp+ -palveluluettelon
1. JOHDANTO
AirHelp+ -Palveluluettelo on täydellinen luettelomme AirHelp+ -Palveluista, jotka voivat olla saatavilla sinulle AirHelp+ -Jäsenenä.
AirHelp+ -palveluihin sovelletaan Ehtoja, Tietosuojaselostetta ja mahdollisia palvelukohtaisia ja/tai AirHelpin palveluntarjoajan ehtoja, kuten jäljempänä on mainittu. Maksujamme sovelletaan. Muista, että AirHelp+ -Palveluja saattavat tarjota AirHelpin Palveluntarjoajat, ja näiden ominaisuudet ja saatavuus voivat muuttua ajoittain.
Jos sinulla on kysymyksiä, epäilyksiä tai huolenaiheita, ota meihin yhteyttä osoitteeseen [email protected] tai lue usein kysytyt kysymyksemme.
2. MÄÄRITELMÄT
AirHelp+ -palveluidemme luetteloa on luettava yhdessä Ehtojemme kanssa, joista löydät kaikki käytettyjen termien määritelmät.
3. ERI AIRHELP+ -JÄSENYYKSIIN SISÄLTYVÄT EDUT
AirHelp+ tarjoaa erilaisia jäsenyysvaihtoehtoja. Tässä luettelossa kuvatut palvelut ja ominaisuudet eivät sisälly kaikkiin jäsenyyksiin. Kukin jäsenyys pitää sisällään yhdistelmän AirHelp+ -palveluita ja -ominaisuuksia sekä niiden käyttöä koskevia rajoituksia. AirHelp+ -jäsenyyden voi ostaa AirHelp-verkkosivuston tai AirHelp-kumppanin, kuten verkkomatkatoimiston tai muun kolmannen osapuolen, kautta.
AirHelpin verkkosivustolta tällä hetkellä ostettavissa olevien jäsenyyksien kuvaukset löytyvät AirHelp+ -sivulta ja jäsenmaksut kohdasta Maksumme.
Mikäli olet jo ostanut AirHelp+ -jäsenyyden, jäsenyytesi on vanhempaa perua tai jäsenyyttäsi ei ole ostettu verkkosivustoltamme vaan kumppanin, kuten verkkomatkatoimiston kautta, jäsenyytesi edut poikkeavat todennäköisesti nykyisistä verkkosivuillamme julkaistuista jäsenyyksien eduista.
Löydät jäsenyytesi tiedot ja ominaisuudet sähköpostitse vastaanottamastasi tilausvahvistuksesta ja AirHelp+ -käyttäjäsivultasi. Saat tiedot myös lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].
4. KORVAUSPALVELU
AirHelp+ -Jäsenillä on oikeus Korvauspalveluun Ehdoissa kuvatulla tavalla. Vuositilauksen tehneiden Jäsenten Korvauspalveluiden käyttö on rajoitettu yhteen Korvaushakemukseen kalenterikuukaudessa ja yhteensä kahteentoista (12) Korvaushakemukseen kalenterivuodessa.
Ehtojen mukaisesti AirHelp ei vakuuta tai takaa, että saat Korvauksen lennosta. AirHelp käyttää Omaa harkintaansa määrittäessään, miten ja milloin se tarjoaa Korvauspalvelua Ehtojen mukaisesti, eikä jäsenellä ole oikeutta jäsenmaksun hyvitykseen siinä tapauksessa, että AirHelp päättää olla käsittelemättä Korvaushakemusta. Hyväksyt, että AirHelp käyttää Omaa harkintaansa siinä, tekeekö se Korvaushakemuksen vähemmän kehittyneiden Lentomatkustajan oikeuksien ollessa kyseessä, etenkin jos Korvaushakemus on EC 261:n tai UK 261:n ulkopuolella.
5. LENNON TILA
Jäsenet voivat seurata lentonsa tilaa omalla AirHelp+ -käyttäjäsivullaan ja/tai sähköpostin kautta.
AirHelp ei takaa lennon tilatietojen luotettavuutta, tarkkuutta tai oikeellisuutta. Lennon tila saadaan suoraan AirHelpin Palveluntarjoajalta eikä se ole sitova. Jäsenten on edelleen noudatettava alkuperäistä aikataulua sekä lentokentällä annettuja ja Lentoyhtiön antamia ohjeita.
6. LISÄSUOJAUS
Riippuen siitä, minkä tyyppisen AirHelp+ -jäsenyyden olet ostanut, saatat hyötyä yhdestä tai useammasta tässä osiossa kuvatusta Lisäsuojaustuotteesta.
Huomaa, että AirHelp ei ole vakuutusyhtiö. AirHelp toimii rekisteröitynä vakuutuksenvälittäjänä Saksan lainsäädännön mukaisesti. AirHelp ei itse toimi riskinkantajana, vaan ainoastaan välittäjänä. Kun hyödyt jostakin Lisäsuojaustuotteestamme, joka on ostettu ennen 1. huhtikuuta 2024, tuote tarjotaan Battleface Underwriting Services SRL:n Hamilton Insurance DAC:n puolesta AirHelpille päävakuutuksenottajana myöntämän ”Lennon viivästys saapumisen yhteydessä, toisaalle ohjaaminen ja/tai peruuttaminen” -päävakuutussopimuksen (todistuksen numero: AHPLUS100010423) puitteissa ja sen ehtojen mukaisesti.Ostoksissa, jotka on tehty 1. huhtikuuta 2024 tai sen jälkeen, tuote tarjotaan Battleface Underwriting Services SRL:n Eir Försäkring AB:n puolesta AirHelpille päävakuutuksenottajana myöntämän ”Lennon viivästys saapumisen yhteydessä, toisaalle ohjaaminen ja/tai peruuttaminen” -päävakuutussopimuksen (todistuksen numero: AHPLUS100010424) puitteissa ja sen ehtojen mukaisesti.
AirPayout mahdollistaa sen, että vaatimukset täyttävät jäsenet voivat saada rahaa riippumatta siitä, saavatko he korvausta Korvauspalvelun kautta, kun heidän lentonsa on viivästynyt tai peruttu AirHelp+ -käyttäjäsivulta ladattavassa vakuutuskirjassa kuvatulla tavalla. Lisätietoja saat AirPayout-sivultamme. Lisätietoja saat oston vahvistussähköpostista, jonka lähetämme sinulle, kun sinusta tulee AirHelp+ -jäsen.
AirPayout-lisäsuojauksen voimassaolo edellyttää sinulta seuraavia toimia:
Rekisteröit jokaisen matkasi AirHelp+ -käyttäjäsivullasi viimeistään 48 tuntia ennen matkasi ensimmäisen lennon aikataulun mukaista lähtöaikaa.
Pyydettäessä toimitat meille todisteen henkilöllisyydestäsi: joko kopion voimassa olevasta passistasi tai henkilökortistasi.
Pyydettäessä toimitat meille todisteen voimassa olevasta varaustunnuksesta, matkustajarekisteritiedoista (PNR) tai e-lipusta, jossa näkyy nimesi.
Jos et toimi näin, et voi hyötyä tästä Lisäsuojauksesta.
AirLuggage mahdollistaa sen, että vaatimukset täyttävät jäsenet voivat saada rahaa riippumatta siitä, saavatko he korvausta Korvauspalvelun kautta, kun heidän laukkunsa on viivästynyt tai kadonnut AirHelp+ -käyttäjäsivulta ladattavassa vakuutuskirjassa kuvatulla tavalla. Lisätietoja saat AirLuggage-sivultamme. Lisätietoja saat oston vahvistussähköpostista, jonka lähetämme sinulle, kun sinusta tulee AirHelp+ -jäsen.
AirLuggage-lisäsuojauksen voimassaolo edellyttää, että:
rekisteröit jokaisen matkasi AirHelp+ -käyttäjäsivullasi viimeistään 48 tuntia ennen matkasi ensimmäisen lennon aikataulun mukaista lähtöaikaa.
Toimita:
voimassa oleva PIR-lomake, jossa on nimesi
kopio matkatavaralipukkeistasi
voimassa oleva varaustunnus, matkustajarekisteritiedot (PNR) tai e-lippu, jossa näkyy nimesi
todiste henkilöllisyydestäsi: kopio voimassa olevasta passista tai henkilökortista.
Jos et toimi näin, et voi hyötyä tästä Lisäsuojauksesta.
Kaiken Lisäsuojauksen osalta AirHelp ja/tai vakuutuksen tarjoaja pidättävät oikeuden Oman harkintansa mukaan kieltäytyä maksamasta maksuja, kun on aiheellista uskoa, että asiaan liittyy petos, ja/tai kun mahdollisen petoksen tutkinta on käynnissä.
7. PÄÄSY LENTOKENTÄN LOUNGE-TILOIHIN
Alla kuvatun Pääsyn lentokentän lounge-tiloihin tarjoavan palvelun (”Pääsy lentokentän lounge-tiloihin”) tarjoaa COLLINSON SERVICE SOLUTIONS LIMITED (”Collinson”), joka on Englannissa ja Walesissa rekisteröity yritys, jonka yritysnumero on 02474708 ja rekisteröity toimipaikka: Cutlers Exchange, 123 Houndsditch, Lontoo, EC3A 7BU, Englanti.
Collinsonin käyttöehtoja ja tietosuojaselostetta, joita Collinson voi päivittää aika ajoin, sovelletaan Pääsyyn lentokentän lounge-tiloihin.
Lounge-tiloihin pääsyn kuvaus
AirHelp+ -jäsenillä on pääsy tiettyihin lounge-tiloihin lennon häiriön sattuessa seuraavasti:
Sinun tulee rekisteröidä jokainen matkasi AirHelp+ -käyttäjäsivullasi viimeistään 48 tuntia ennen matkasi ensimmäisen lennon aikataulun mukaista lähtöaikaa.
Lennon lähtöä seurataan Collinsonin lentoseurantajärjestelmällä.
Kun lento on rekisteröity ennakkoon ja voimassa oleva sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero toimitettu, Collinson lähettää sinulle lounge-passin sähköpostitse ja tekstiviestitse siinä tapauksessa, että Collinsonin lennonseurantajärjestelmä havaitsee jonkin seuraavista lentoasi koskevista tapahtumista:
Lento lähtee yli 60 minuuttia myöhässä lähtökentältä (”Viivästyskynnys”).
Lento perutaan alle 6 tuntia ennen aikataulun mukaista lähtöaikaa.
Jotta voit hyödyntää Pääsyn lentokentän lounge-tiloihin, sinulla on oltava mahdollisuus käyttää rekisteröitymisen yhteydessä toimittamaasi sähköpostiosoitetta tai matkapuhelinnumeroa sekä ladata ja esittää lounge-passisi.
Viivästyskynnyksen täyttävä tai ylittävä viive voidaan ilmoittaa joko yhtenä viivejaksona tai useina lyhyempinä viiveinä, jotka yhteensä ylittävät viivästyskynnyksen.
Collinson selvittää jäsenten oikeuden Pääsyyn lentokentän lounge-tiloihin yksinomaan lennonseurantajärjestelmänsä avulla. Hyväksyt, että Collinson ei takaa lennonseurantajärjestelmän paikkansapitävyyttä etkä näin ollen luota yksinomaan siihen lentosi aikataulun mukaisen lähtöajan seuraamisessa.
Lounge-passi on voimassa yhdeksänkymmenen (90) päivän ajan kupongissa mainitusta päivämäärästä, ja sitä voi käyttää voimassaoloaikana millä tahansa järjestelmään osallistuvalla lentoasemalla. Vain sähköpostivahvistuksessa mainitut henkilöt voivat käyttää Pääsyä lentokentän lounge-tiloihin. Sinulle tarjottava Pääsy lentokentän lounge-tiloihin on henkilökohtainen, hyvityskelvoton ja vaihtokelvoton. Käteis- tai luottovaihtoehtoja ei tarjota. Lentokentän lounge-tiloihin pääsevät jäsenet sitoutuvat noudattamaan lounge-tilojen sääntöjä ja käytäntöjä.
8. MATKAEDUT JA ALENNUKSET
AirHelp työskentelee säännöllisesti kolmansien osapuolten kanssa tarjotakseen AirHelp+ -jäsenille mittavia alennuksia matkustamiseen liittyvistä tuotteista ja palveluista. Voit tarkistaa AirHelp+ -käyttäjäsivultasi, mitkä alennukset ja matkaedut ovat kulloinkin saatavilla.
9. YMPÄRIVUOROKAUTINEN TUKI
Etuoikeus AirHelpin ympärivuorokautiseen, verkossa toimivaan tukipalveluun.
10. MUUT PALVELUOMINAISUUDET
AirHelp voi lisätä tai poistaa ominaisuuksia tai toimintoja mistä tahansa AirHelp+ -Palvelusta milloin tahansa.
11. MUUTOKSET
AirHelp pidättää oikeuden lisätä tai poistaa AirHelp+ -palveluita milloin tahansa, ja päivittää AirHelp+ -palveluluettelon heti palvelun lisäämisen tai poistamisen jälkeen.
Englanninkielinen versio AirHelp+ -Palveluluettelosta on pätevä siinä tapauksessa, että muunkielinen versio on sen kanssa ristiriidassa.
Päivitetty: 23. toukokuuta 2024.
Versio: AHP2.24
AirHelp on esillä muun muassa: